Haber

Çankaya iletişim merkezinden büyük başarı

ÇANKAYA BAĞLANTI MERKEZİNDEN BÜYÜK BAŞARI:

BAŞVURULARIN YAKLAŞIK YÜZDE 98’İ 15 AYDA SONUÇLANDI

Çankaya Belediyesi’nin istek, teklif ve

Şikayetlerin çözümlenmesi için “Çankaya İletişim Merkezi” adı altında.

Oluşturduğu merkez büyük bir başarıya imza attı. Yeni nesil

Teknolojik imkanlar kullanılarak yeniden yapılandırılan merkezde 15

Vatandaşlardan aylık yaklaşık 174 bin 483 başvuru geldi

24 saatte yüzde 98 yani 169 bin 510

başarıyla tamamlandı.

Çankaya Belediyesi yıllardır vatandaşların talep, teklif ve şikâyetlerine yanıt veriyor.

Çözümün çözümlendiği Analiz Merkezi geçen yıl Çankaya İletişim adıyla açıldı.

“Merkez” adı altında yenilenmiştir. Yeni nesil teknoloji olanaklarını kullanmak

Faaliyetlerini sürdüren merkezin 15 aylık bilgileri büyük bir başarıya ulaştı.

Bu bir göstergeydi. Talep, teklif ve şikâyetlerin tek kanalda toplanması ve

Vatandaşlara 24 saat içerisinde geri bildirim sağlayan merkezin 15 aylık bir süresi bulunuyor.

Dönem içerisinde 174 bin 483 başvuru yapıldı. Bu başvuruların 169 bin 510’u

sonuçlandırılmıştır. Diğer müdürlüklerden ise 4 bin 973 başvuru yapıldı.

planlamaya alınmıştır. Hızlı tamamlanan başvuruların gelen başvurulara oranı

Yaklaşık yüzde 98 olarak ölçüldü.

‘Çankaya Belediyesi Elektrik Santrali’ni 15 ayda 186 bin vatandaş ziyaret etti.

Telefonla başvurularda vatandaşlardan gelen başvurularda ilk üç sırada,

Teknik İşler, Emniyet ve Veterinerlik İşleri Müdürlüğü’ne talepler var.

bildirdi.

HOŞGELDİNİZ İLE HIZLI ÇÖZÜM

Son 15 ayda Çankaya Belediyesi Halk Masası ve Çankaya İletişim Merkezi

Çankayalı 79 bin 248 kişiye hizmet verdi. Güzel Karşılama Masası

Ortalama servis süresi 4 dakika olarak ölçülürken Çankayalılar uzman

Personel sayesinde ruhsatlandırma işlemleri, imar, dilekçe kabulü, mali hizmetler

müdürlük, imar durum bilgisi, vezne vb.

hızla kullanılabilir hale geldi.

 

360 DERECE HALKLA İLİŞKİLER

Çankaya Belediye Başkanı Alper Taşdelen, yeni sistemin çok yönlü ve hızlı olduğunu söyledi.

İletişim ve analiz odaklı bir şekilde çalıştığını söyledi. Taşdelen, “Yeni

Sistemimiz ile vatandaşlarımızın talep, şikayet ve taleplerini karşılamak üzere belediyemizi yönetiyoruz.

Merkezi bir çalışma sistemine dönüştürdük. Bu bizim halka açık bağlantı projemiz.

Aslında belediye yönetimini tamamen vatandaşa bırakan 360 derece bir sistemdir.

Bu bir halkla ilişkiler projesidir. Çünkü artık halkın talebi ve arzusu

eskisinden daha da ön plana çıktı. En son teknolojiyle donatılmıştır

“Bu sistemle halkımızın istediğini en kısa sürede yerine getirebiliyoruz” dedi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

bozcaadahaber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu